چگونه برای کاهش کراتینین 5.5 و فشار خون به طور طبیعی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش سطح کراتینین 5.5 و فشار خون به طور طبیعی؟ در درمانگاه، کراتینین 5.5 است در مرحله 4 بیماری کلیوی، در این مرحله بسیاری از علائم ظاهر خواهد شد، تا مردم ممکن است بسیاری از درد رنج می برند، به طوری که آنها مشتاق به دانستن راه هایی برای درمان این بیماری، به ویژه راه های طبیعی هستند.

همانطور که در بالا سطح کراتینین 5.5 ذکر شده در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است، ما همچنین می توانید آن نارسایی کلیه تماس بگیرید. در بسیاری از کشورها، زمانی که سطح کراتینین را افزایش می دهد به حدود 5.1، پزشکان دیالیز به بیمار توصیه خواهد کرد. اما از آن خواهد شد بسیاری از عوارض آن را مرحله 4 CKD روی حیله و تزویر به ارمغان بیاورد. در جهت تداوم امید به زندگی، بسیاری از بیماران در این مرحله مثبت جستجو برای درمان طبیعی است.

داغ فشرده سازی درمان به عنوان یک نوآوری از سنتی چینی Osmotherapy پزشکی، می تواند عوامل سمی بیماری زا در کلیه تمیز

سم پاک شده توسط فشرده سازی داغ

قانون در نصف النهار مثانه از پا taiyang با فشرده سازی داغ در دوجانبه Shenshu acupoints (BL23)، استفاده از توابع داخلی و خارجی نصف النهار مثانه از پا taiyang و نصف النهار کلیه shaoyin foot-، وارد کنید کلیه همراه کانالهای انرژی، از بین بردن عوامل بیماری زا سمی در کلیه .

Shenshu طحالی (BL23) طحالی که در آن خام حرارت و چی سرد رطوبت را به نصف النهار مثانه وارد کنید و تخلیه خارج است. بنابراین، فشرده سازی داغ است در این طحالی انجام می شود.

دارو

استاز خون در رگ کلیه معمولا با داروهای نیرو خون درمان. رکود وثیقه کلیه است که اغلب توسط داروهای لایروبی کولترال درمان. گرما در نصف النهار کلیه را می توان با استفاده از داروهای پاکسازی حرارت حذف. سرد پاتوژن در کلیه باید با داروهای گرم شدن یانگ حذف. ادم ناشی از چی untransformed کلیه را می توان با aquaretics درمان می شود.

اگر شما علاقه مند در درمان ما، انجام مردد به دکتر آنلاین ما مشورت و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1402.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، سطح کراتینین بالا، چگونه برای کاهش سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: